Norges første friluftsmagasin for kvinner...

Arctic Femme Forum
Velkommen, Gjest
Vennligst Logg inn eller Registrer deg.    Glemt passord?
Sv:Er første nummer kommet ut...? (1 visning) (1) Gjest
Gå til bunnen Legg inn svar Foretrukket: 0
TRÅD: Sv:Er første nummer kommet ut...?
Hege (Admin)
Admin
graph
Ikke pålogget Klikk her for å se brukerens profil
Kjønn: Kvinne hegepedersen Jegerjenter.com Sted: Vest-Agder Bursdag: 1955-05-12
Sv:Er første nummer kommet ut...? Skrevet 05/12/2009 23:19 Karma: 8  
Heisann og velkommen!

Desverre ser det ut til at papirmagasinet lar vente på seg en stund til.

Rapporter til moderator   IP loggført IP loggført  

Du må være innlogget for å skrive i forumet.
Stella (Bruker)
Sørlandsk nordlending som liker seg aller best ute
Interessert
graphgraph
Kjønn: Kvinne Sted: Arendal Bursdag: 1970-07-22
Sv:Er første nummer kommet ut...? Skrevet 03/02/2010 19:33 Karma: 0  
Har bare for ei uke siden oppdaga dette nettstedet og synes det er merkelig rart at det har eksistert i flere år. Har vært mye på nett de siste årene og aldri sett snurten av det

Har jeg bare hatt uflaks eller er det dårlig markedsført?

Ihvertfall liker jeg det jeg leser her og håper også at dere ikje har gitt dere med tanke på å få gitt det ut i papirutgave sjøl om dere tydeligvis har prøvd noen år? Tror det er et godt marked for dette her i Skandinavia.

Noen vil kanskje mene at vi har nok friluftsmagasiner og at det ikke er plass til et til. Og at damer liker å lese de samme bladene som menn?
Det blir jo spennende å se. Jeg blir ihvertfall å kjøpe det hvis det kommer.

Og at damer ønsker arenaer i friluftslivet som kun er for dem, vises flere steder. En dansk venninne av meg som er utdannet kajakkinstruktør og holder ulike kajakkurs rundt omkring i Danmark, har ihvertfall merket det. Hun blei spurt tilfeldigvis om hun kunne holde et eskimorullekurs for jenter og så hun gjorde. En mannlig frilans - journalist var tilstede og skrev om det for ulike aviser og blader og etter dette har hun fått masse henvendelser om å holde "tøsekurs i eskimorulle"

Hennes egen teori på hvorfor det har blitt så populært er bl.a at menn definerer veldig mye standarden på de fleste arenaer i friluftslivet og at endel damer derfor ikke helt føler seg komfortable med å være med eller tørr å utfolde seg før de har lært mer og blitt mer trygge.

Jaja, nok filosofering. Ha en fin dag

Siste endring: 03/02/2010 19:34 Av Stella. Årsak: glemte en avslutning
Hege (Admin)
Admin
graph
Kjønn: Kvinne hegepedersen Jegerjenter.com Sted: Vest-Agder Bursdag: 1955-05-12
Sv:Er første nummer kommet ut...? Skrevet 13/02/2010 22:08 Karma: 8  
Heisann!

Takk for tilbakemelding!

Det skjer mye i kulissene i disse dager. Noe har vist seg å ta lenger tid enn planlagt, men vi håper å kunne presentere en ny og fresk nettside snart. Papirmagasinet lar desverre lente på seg, men den delen er det best at Linda svarer på selv.

At det er marked både for nettsted og papirmagasin er jeg helt sikker på.

Ang. markedsføring kan vi sikkert bli bedre, det er også en sak vi jobber med. Heng med! Plutselig skjer det ting, og da gjerne mye også. Fra mai i år begynner det forresten å komme reisebrev fra vår sykkelreise Norge rundt med trehjulssykkel og hund. Her kan du lese mer om dette: Langs landeveien med Arctic Femme.

linda (Admin)
Den som intet våger, intet vinner ;)
Admin
graphgraph
Kjønn: Kvinne Sted: Alta Bursdag: 1983-07-18
Sv:Er første nummer kommet ut...? Skrevet 20/02/2010 13:47 Karma: 11  
Heisann Stella!

Takk for positiv back up til oss! Slikt trenger vi å høre masse av!!
Det stemmer at vi har holdt på med dette noen år nå. Ting har tatt veldig lang tid, men, det betyr ikke at vi har gitt oss. -For det har vi IKKE! )

Nå er alle undersøkelser, og omtrent alt man kan gjøre av forarbeid i boks, og det er på tide ting starter å skje i praksis. Nå begynner vi selv også å bli utålmodige!

Jeg kan kort fortelle at i disse dager jobber vi med ferdigstilling av en ny utgave av denne nettsiden. -Hvor blandt annet bedre blogger, video og bildegalleri også står på menyen. Angående markedsføring vil dette også bedre seg med den nye siden. Men, også kjempeviktig at alle dere som vet om siden -sprer det glade budskap!

I tillegg jobber vi mot et magasin, her kan jeg for øyeblikket ikke si noe mer Men mer info kommer!

Min oppfordring til alle dere som ønsker å bidra til magasinet, og denne nettsiden, er å skrive en mail til oss. Lage saker, semde inn bilder, tipse oss om hva som skjer osv foreløpig.
-SAMMEN kan vi klare å gjøre dette til noe stort, eller hva?

Ha en fin helg, klem fra Linda (Gründer)

Mvh
Linda Øverli Nilsen
Ansvarlig redaktør
Arctic Femme
Tlf 99220144
E-POST
Gå til toppen Legg inn svar
Forumløsning : FireBoardfå nye innlegg direkte til ditt skrivebord

Joomla 1.5 Templates by Joomlashack